De behandeling heb ik als super ervaren. Ondanks dat het voelbaar was kon ik hier enorm van genieten en merk na een aantal uur dat ik enorm een verlichting voel. De dame die mij geholpen heeft was vriendelijk, stelde me gerust en heeft goude handjes. Fijne gesprek gehad en kon me goed uitleggen wat er ging gebeuren. Kortom super dank je wel
Fatima
-
4 dagen geleden
Zoals altijd weer TOP
Elisabeth
-
10 dagen geleden
Ontzettend genoten van een heerlijke behandeling met zalige producten. Een super relaxte sfeer.
Annelore
-
11 dagen geleden
Romee
-
11 dagen geleden
Ik ben zeer tevreden
Diana
-
14 dagen geleden
Manisha
-
15 dagen geleden
Heerlijke behandeling gehad van Isa, mijn huid ziet er weer superrustig uit. Lekker ontspannen.
Anita
-
23 dagen geleden
Fijne behandeling gehad!
Marit
-
23 dagen geleden
Manisha
-
ongeveer een maand geleden
Aniek 😍
Barbara
-
ongeveer een maand geleden