5.0
gebaseerd op 197 reviews

De behandeling heb ik als super ervaren. Ondanks dat het voelbaar was kon ik hier enorm van genieten en merk na een aantal uur dat ik enorm een verlichting voel. De dame die mij geholpen heeft was vriendelijk, stelde me gerust en heeft goude handjes. Fijne gesprek gehad en kon me goed uitleggen wat er ging gebeuren. Kortom super dank je wel

Fatima - 4 dagen geleden

Zoals altijd weer TOP

Elisabeth - 10 dagen geleden

Ontzettend genoten van een heerlijke behandeling met zalige producten. Een super relaxte sfeer.

Annelore - 11 dagen geleden
Romee - 11 dagen geleden

Ik ben zeer tevreden

Diana - 14 dagen geleden
Manisha - 15 dagen geleden

Heerlijke behandeling gehad van Isa, mijn huid ziet er weer superrustig uit. Lekker ontspannen.

Anita - 23 dagen geleden

Fijne behandeling gehad!

Marit - 23 dagen geleden
Manisha - ongeveer een maand geleden

Aniek 😍

Barbara - ongeveer een maand geleden