Martine
-
2 maanden geleden
Anjola heeft me ontzettend goed geholpen! Ben erg tevreden met het resultaat!
Isa
-
3 maanden geleden
Erg aangenaam!
Ira
-
3 maanden geleden
Syliane
-
3 maanden geleden
Heerlijke behandeling!
Lia
-
3 maanden geleden
Sandra
-
3 maanden geleden
Fijne relaxte gezichtsbehandeling met goed advies.
Maarten
-
3 maanden geleden
Romee
-
3 maanden geleden
fijne salon met mooie producten! kan het zeker aanbevelen als je op zoek bent naar een huidsalon met organische producten
Christel
-
3 maanden geleden
Dank je wel weer Aniek! Was weer top!
Ada
-
3 maanden geleden