5.0
gebaseerd op 197 reviews
Martine - 2 maanden geleden

Anjola heeft me ontzettend goed geholpen! Ben erg tevreden met het resultaat!

Isa - 3 maanden geleden

Erg aangenaam!

Ira - 3 maanden geleden
Syliane - 3 maanden geleden

Heerlijke behandeling!

Lia - 3 maanden geleden
Sandra - 3 maanden geleden

Fijne relaxte gezichtsbehandeling met goed advies.

Maarten - 3 maanden geleden
Romee - 3 maanden geleden

fijne salon met mooie producten! kan het zeker aanbevelen als je op zoek bent naar een huidsalon met organische producten

Christel - 3 maanden geleden

Dank je wel weer Aniek! Was weer top!

Ada - 3 maanden geleden